

Hitre informacije |
|
OŠ Vodmat, Potrčeva1, Ljubljana |
Prijava |
|
Odjava |
|
Novice |
Čestitamo!
V torek, 1. 4. 2025, se je na OŠ Poljane odvijalo tekmovanje v prvenstvu osnovnih šol Ljubljane v ODBOJKI za mlajše učenke. Ekipi naše šole se žal ni uspelo uvrstiti v nadaljevanje tekmovanja, a jih moramo kljub temu pohvaliti za borbenost in veliko dobrih potez.
Ekipo so sestavljale: Mia Uran Maravić, 6. b, Ema Lazar, 7. a, Melissa Hodžić, 7. a, Ines Pivec 7. a, Hana Begić, 7. b, Ema Žerovnik, 7. b.
Čestitamo za prikazano igro!
Alja Drašler, vodja tekmovanja

Likovno smo se izražali v računalniški učilnici
Učenci 2. b smo risali pravljične junake z uporabo geometrijskih elementov v računalniškem programu Slikar.
Marina Popović, ROID

OŠ Vodmat aktivno proti nasilju – Odpikajmo nasilje!
Odpikajmo nasilje je kampanja, ki jo je Zavod RS za šolstvo pripravil v sodelovanju z RTV Slovenija in ozavešča o problematiki medvrstniškega nasilja in spodbuja k spremembam. Njen zaščitni znak so štiri pike, ki predstavljajo štiri pomembne zaveze: opazim, vprašam, povem, pomagam.
Na OŠ Vodmat smo se aktivno vključili v akcijo ter skozi različne delavnice in pogovore spodbujali učence k razmisleku o pomenu spoštovanja, prijaznosti in poguma pri preprečevanju nasilja. Vsak izmed nas lahko naredi razliko – tako, da ne ostanemo tiho, ko vidimo krivico, in da s svojimi dejanji prispevamo k varnemu in prijaznemu okolju.
V videu si oglejte utrinke naše aktivnosti in se nam pridružite pri širjenju sporočila: Nasilje nima mesta med nami!
Časovnica:
0.06 šolska skupnost
0.49 4. b
1.16 6. a
1.28 7. a
1.48 6. b pri pouku tehnike (izdelava štampiljke »odpikajmo nasilje«)
1.58 1. b
2.12 8. in 9. razred (izdelava označevalcev strani v knjigah na temo »odpikajmo nasilje«)
2.31 3. a
4.20 6. b in 9. b
4.25 2. b in 2. a
4.34 ID šolski časopis
4.38 ID sladkosnedki
4.42 5. a
5.10 4. b
Čestitamo!
Preventivne delavnice za devetošolce
Včeraj po opravljenih nacionalnih preizkusih iz matematike smo z našimi devetošolci izvedli dve preventivni delavnici, in sicer delavnico o fugah ter delavnico o alkoholu.
Učenci so se preko aktivnega sodelovanja, dela v skupinah in kviza spoznali s problematiko zasvojenosti ter s kratkoročnimi in dolgoročnimi stranskimi učinki uporabe fug in alkohola tako z vidika telesnega in duševnega zdravja, kot z vidika družbe in okolja. Razmišljali so tudi o pasteh, skozi katere nam želita tobačna in alkoholna industrija približati njihove izdelke.
Glede na izpolnjena procesna vrednotenja se je večini učencev zdela delavnica zanimiva in uporabna, všeč jim je bil del, kjer so v skupinah tekmovali med seboj v kvizu. Zavedajo se številnih škodljivih učinkov tovrstnih substanc na telo, družbo in okolje ter jih znajo našteti. V splošnem učenci menijo, da je problem velika propaganda in normalizacija pitja alkohola oz. uporabe nikotinskih izdelkov v družbi, kar takšne delavnice težko izkoreninijo. So pa hkrati tudi mnenja, da so tovrstne delavnice koristne za tiste, ki teh substanc še ne jemljejo.
🖋: Sanja Zgonc
📸: Gregor Sebanc
